Kalastusluvat 2023-24

22.4.2023

Myyntipaikkana toimii K-market Siltis, Siltakylässä. Uudet kalastusluvat (2023-24) tulevat myyntiin keskiviikkona 26.4.2023.

Kauden 2023-24 Kalastusluvat Koukkusaaren kalastuskunnan vesialueelle (624-407-876-1) myydään osoitteessa: K-Market Siltiksessä, Malminsuontie 2, Siltäkylä.

Uusien lupien myynti käynnistyy keskiviikkona 26.4.2023.

Luvat ovat voimassa 5/2023-04/2024. (vanhat voimassa 04/2022 asti).

Kalastuslupia on myynnissä kahdenlaisia: (hinnat päätetty Koukkusaaren kalastuskunnan vuosikokouksessa 19.4.2023).

1.Lupa oikeuttaa verkko-,siima-,katiska-ja piikkikalastukseen
   10€/kpl. Max. 5kpl/henkilö. 1 lupa/verkko.
2. Lupa oikeuttaa heittokalastukseen.
   10€/kpl. 1lupa/kalastusväline
Hintoihin lisätään 3,50 euron käsittelymaksu/ostotapahtuma. Ostamalla kerralla useamman luvan, säästät enemmän.
Luvat ovat henkilökohtaisia. Ota kuvallinen henkilöllisyystodistus mukaan.

Yhden verkon max. pituus 30m, yhden silakkaverkon max.30m.

Pyydysmerkit tulee olla kiinnitettynä pyydyksiin kalastuslain edellyttämällä tavalla. Alueella kalastuksen valvontaa sekä pyydyksien tarkistusta.
Pidä kuvallinen henkilöllisyystodistus mukana ja esitä se tarvittaessa valvojalle.
Koukkusaaren kalastuskunnan vesialueen pdf-kartta tämän uutisen lopussa.

Toivomme kaikkien vesillä liikkuvien noudattavan hyviä käytöstapoja ja muistavan ns. rantarauhan eli 50 metrin etäisyyden maanomistajan kiinteistöön/laituriin tai kiinteistöön kuuluvaan uimarantaan.

Kalastusluvilla tulevilla tuotot käytämme kalastuskunnon toiminnan ylläpitoon, valvontaan sekä kalanistutuksiin. Esimerkiksi vuonna 2022 istutimme vesialueelle siian poikasia.

Uutisen lopussa kalastusalueemme kartta.

KALASTUSKUNNAN OSAKKAILLE TIEDOKSI:
Koukkusaaren kalastuskunnan osakkaiden VERKKOmerkit toimitetaan postitse tilauksien mukaan. Hinnat samat, kuin viime vuonna. Hintoihin lisätään 3,50€ toimitusmaksu/tilaus.
Toimitus  (kirjeposti) n. 2-4 arkipäivää.

Merkit toimitetaan Maanmittauslaitoksen ylläpitämässä rekisterissä ilmoitettuun osoitteeseen.

Heittokalastukseen oikeuttavat kalastusluvat myydään K-market Siltiksessä.

Osakas, toimi näin:

Tee tilaus mielellään sähköpostilla:
Tilauksesta tulee ilmetä seuraavat tiedot:
Tilaajan nimi, osoite, postinumero, puhelinnumero sekä tilan nimi ja kiinteistötunnus.
Ilmoita kuinka monta verkkomerkkiä tilaus siältää.

(Osakkaiden verkkomerkeissä raj. max. 8 kpl/osakas)

Tilaukset siis mielummin sähköpostilla osoitteeseen:
koukkusaarenkalastuskunta@meiliboxi.fi

tai puhelimella (klo 18-20) 0407776564 (mikäli puheluun ei juuri heti pystytä vastaamaan, soita myöhemmin uudestaan).
Maksut tilauksen yhteydessä kalastuskunnan tilille
(Tilaa-maksa-ja odota postia).

Maksa:

KOUKKUSAAREN KALASTUSKUNTA
FI54 5172 1620 0155 69.
Laita viestikenttään tilaajan nimi ja tilatut luvat esim. 5xverkko.

Osakkaiden sähköpostipäivitys. Lähetä sähköpostiosoitteesi
yhteystiedoin ja kiinteistötunnuksin osoitteeseen:
koukkusaarenkalastuskunta@meiliboxi.fi

Osakkaat voivat myös ostaa kalastusluvat K-Market Siltiksestä, normaalihinnalla.

Kalastonhoitomaksu ja vesialueen omistajan kalastuslupa - Koukkusaaren kalastuskunta (yhdistysavain.fi)