Kalastuskunnan sääntömääräinen vuosikokous 2021

22.2.2021

Kalastuskunnan osakkaiden sääntömääräinen vuosikokous tullaan pitämään kevään aikana, kuitenkin viimeistään 30.6.2021 (väliaikainen laki). Noudatamme THL:n voimassa olevia kokoontumisohjeistuksia.

Koukkusaaren kalastuskunnan vuosikokouksen ajankohdasta ilmoitamme lähemmin näillä sivustoilla, Päkin ilmoitustaululla (mänty) sekä kaikille osakkaille sähköpostilla, jotka ovat päivittäneet nykyisen sähköpostiosoitteensa 15.3.2021. Päivitä sähköpostiosoite: koukkusaarenkalastuskunta@meiliboxi.fi
Kokoukseen osallistuminen edellyttää poikkeuksellisesti THL:n suostitusten mukaisesti ennakkoilmoittautumista.

MUUT ASIAT:

Kokouksen asialistalle otetaan vastaan sääntömääräisten vuosikokousaiheiden lisäksi muita asioita.
Mikäli  haluat kokouksen käsittelyyn -"muut asiat" tulee ne toimittaa kaikkine tarvittavine liitteineen ja yhteystietoineen sähköpostilla osoitteeseen: koukkusaarenkalastuskunta@meiliboxi.fi tai postitse, kalastuskunnan esimiehelle: Koukkusaaren kalastuskunta, Antero Halonen, Papinkatu, 48100 Kotka.
Toimita ne  ennen 15.3.2021.

Vielä kertauksena...
Kun kokouksen ajankohta tarkentuu, niin ilmoitamme siitä aiemmin mainituilla tavoilla (kotisivut, Päkki, sposti).
Siis sähköpostilla vain niille osakkaille, jotka ovat aiemman ohjeistuksen mukaisesti sen kalastuskunnalle 15.3. mennessä päivittäneet.
Joten kannattaa seurata sivustoja ja Päkin ilmoitustaulua.
Kokouksen esityslista tullaan julkaisemaan näillä kotisivuilla ja sähköpostilla.